Πολιτική Αλλαγών - Επιστροφών

Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με τον τρόπο που υποδεικνύει η εταιρεία μας και το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη.

Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας αλλά οφείλει να έχει ενημερώσει το eshop για την άσκηση του δικαιώματος του. Εάν το προϊόν είναι υγιές και έχει δηλωθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο πελάτης μπορεί να κάνει νέα αγορά ισόποσης ή μεγαλύτερης αξίας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΩΝ

Τα προϊόντα που έχετε αγοράσει μέσω του www.pet-astero.gr μπορείτε να τα αλλάξετε εντός του φυσικού μας καταστήματος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής , με την προϋπόθεση ότι έχετε πάντα μαζί σας το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη) που σας έχει σταλεί.

Εναλλακτικά μπορείτε να δρομολογήσετε αλλαγή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία:

  • Αρχικά θα πρέπει να μας ενημερώσετε ποια προϊόντα θα επιστρέψετε με mail στο info@pet-astero.gr , με τηλεφώνημα στο 210277818 ή μέσω VIber στο 6933249970

  • Έπειτα βρίσκετε τα προϊόντα με τα οποία θέλετε να κάνετε την αλλαγή από τη σελίδα μας www.pet-astero.gr και ακολουθούμε την εξής διαδικασία:

  • μας ενημερώνετε με mail, viber στο 6933249970 ή κλήση ποια νέα προϊόντα θέλετε ώστε να τα δεσμεύσουμε,
  • Μπορείτε να μας αποστείλετε πίσω το δέμα σας με τους εξής τρόπους:

    • Αποστολή με ΕΛΤΑ κούριερ ή Γενική Ταχυδρομική με χρέωση παραλήπτη στα στοιχεία: Petastero , Ελευθερίου βενιζέλου 95 Νέα Ιωνία, ΤΚ 14231, τηλ.210-2778818.

    • Αποστολή με BOXNOW οπότε και ακολουθείτε τη διαδικασία αποστολής που θα βρείτε στο https://boxnow.gr/ με στοιχεία αποστολής Petastero , Ελευθερίου βενιζέλου 95 Νέα Ιωνία, ΤΚ 14231, επιλέγετε να παραδοθεί στο boxnow Φαρμακείο Ισοπούλου στη Νέα Ιωνία ΤΚ14231 με κινητό επικοινωνίας 6933249970

  • αφού παραλάβουμε το δέμα ,σας αποστέλλουμε τα νέα προϊόντα με χρέωση μεταφορικών αλλά και όποιας διαφοράς υπάρξει σε αξίες προϊόντων, για την οποία ενημερώνεστε πριν τη διαδικασία αλλαγής με mail.

  • Σημειώστε ότι στην περίπτωση που στείλουμε το νέο σας δέμα εκ νέου με BOX NOW τόσο τα μεταφορικά όσο και η διαφορά αξίας στα προϊόντα-αν υπάρξει- θα πρέπει να προκαταβάλλεται σε λογαριασμό τράπεζας Alphabank, Eurobank ή Πειραιώς

Τα μεταφορικά αλλαγών-επιστροφών βαρύνουν ΠΑΝΤΑ τον αγοραστή/καταναλωτή

Σας υπενθυμίζουμε ότι τα εσώρουχα, οι ζώνες υγιεινής και οι φορετές πάνες δεν αλλάζονται για λόγους υγιεινής.

Στις διαδικασίες αλλαγών δεν ισχύουν εκπτωτικοί κωδικοί ή κουπόνια έκπτωσης.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην άρτια κατάσταση που τα παραλάβατε

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Οι παρακάτω όροι πρέπει να πληρούνται υποχρεωτικά στο σύνολό τους προκειμένου να γίνει αποδεκτή η επιστροφή της παραγγελίας:

  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ χωρίς να προηγηθεί ενημέρωση του καταστήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.
  • Σας αποστέλλουμε τις αλλαγές σας αφού πρώτα έχουμε παραλάβει το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε και εξασφαλίσουμε ότι βρίσκεται σε κατάσταση αλλαγής και δεν έχει φθορές.
  • Η αίτηση επιστροφής ή αλλαγής δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 14 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης  βάσει των εγγράφων παραλαβής.
  • Για επιστροφές που υπερβαίνουν το χρονικό διάστημα των 14 ημερών,  η εταιρία Petastero διατηρεί το δικαίωμα μη αποδοχής της αλλαγής του προϊόντος.
  • Όλα τα επιστρεφόμενα είδη πρέπει να παραλαμβάνονται από εμάς στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε, χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης. Σε περίπτωση ανοιγμένης ή σκισμένης συσκευασίας το προϊόν δεν θα αλλάζεται.
  • Τα μεταφορικά κόστη δεν επιστρέφονται.
  • Τροφές ,λιχουδιές ,είδη υγιεινής όπως π.χ. εσώρουχο σκύλου, ζώνη για αρσενικούς σκύλους αλλά και πάνες φορετές δεν αλλάζονται.

Εάν το προϊόν δεν πληροί τις άνωθι προϋποθέσεις θα επιστρέφεται στον αποστολέα με δική σας χρέωση.

Σε περίπτωση που επιστραφεί ολόκληρο ή μερικό ποσό στην κάρτα σας η Vivawallet κρατά προμήθεια που κυμαίνεται από 0.10€ έως 0.55€

Λάθος εκτέλεση παραγγελίας:Σε περίπτωση που αποσταλεί λάθος προϊόν γίνεται επιστροφή του προϊόντος και ο πελάτης μπορείς να ζητήσει είτε επιστροφή της αξίας του είτε αποστολή εκ νέου του σωστού προϊόντος. Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άρτια κατάσταση, μέσα στην συσκευασία του και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις. Σε περίπτωση που από λάθος δεν αποσταλεί κάποιο προϊόν θα επιστρέφεται το αντίτιμο της αξίας του εντός 10 ημερολογιακών ημερών. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος δεν επιβαρύνει τον πελάτη.

 

Σας ευχαριστούμε πολύ που αφιερώσατε λίγο χρόνο για να ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών.